Och humorn var över.

Min glädje och humor tog slut lika fort som man hinner blinka. Det här med föräldrar alltså. Det är svårt att vara föräldrar till lags, så att säga. Utan att säga för mycket tänker jag ändå uttrycka min åsikt. Tycker personligen att det finns en gräns till oacceptans. Och att gro in sig i något litet och ge det som anledning känns inte riktigt tillräckligt hållbart. I alla fall inte till någon som är rätt så tätt inpå. Och även fast det handlar om en övernattning hit & dit så blir det en större grej i längden. Nu är jag bara ledsen. Och så har jag slut på ord. Riktigt kul. Inte.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Camilla

svar Hejsan! Kul att du hittade till mig blogg!

Jaa, jag förstår vad du menar, har alltid haft en grej för usa, så det är ju helt sjukt kl att få komma hit och bo här! Om du någon gång får chansen, kom hit! Jag gillar din blogg, den är bra!

Hoppas du fortsätter läsa, kommer komma lite ny stil och ny design snart, så jag tror det blir kuL! :) Ha det så jätte bra!

/Camilla

2008-12-30 @ 17:23:34
URL: http://camilla11.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0