It's a beautiful day.

Önskar att jag kunde mena dom där orden. Men neeeej. Kära gud - som inte finns - gör så att det blir fint väder och att kylan avtar så jag kan leva ett fritt och underbart liv i sol och värme här i östra delen av Sverige, tack, amen. Det går ju alltid att testa, right? Hur oreligiös man än är.. finns det en gud så löser han väl mina problem med tycker jag. Fastän han inte hjälpt mig än så här långt i mitt liv.

Nu har jag precis kommit hem efter en väldigt långsam resa från Motala. Jag har pussats och kramat mig mätt idag. Tack för det. Men innan det tog jag en tripp till stan med pluttan Sara. För egen del köpte jag en sen julklapp till Linus som han uppskattade nåt så väldigt. Har jag nämnt att jag är typ världens bästa flickvän med bäst taste in mens clothes? Jag har hjälpt många av mina pojkaktiga vänner i sina kläd-dilemman. Förövrigt försöker jag få Linus att fota sin julklapp så han kan överföra den till mig. Bloggar man så gör man. Pojkvännen får lida i tystnad.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Emelie Liljeberg

Om de gick att sända över lite så absolut .. men nu går de ju tyvärr inte :(

2008-12-29 @ 21:57:35
URL: http://lemondream.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0