I had a bad day.

Eller typ jag har. Sjukt jobbigt. Börjar bli uttråkad som fan. Skulle egentligen dragit till dagvården för att få min första spruta idag.. Men nej. För jag är förkyld då får jag inte det. Så måste vänta ända tills på fredag, meaning; jag måste lida i 3 dagar till. Ska även se när jag kan ta spruta mot livmoderhalscancer. Lika bra att få det gjort nu. Så då slipper jag hemska sprutor i framtiden och livmoderhalscancer och döden. Eller vad det hela innebär. . Kan man dö av det?

Nu tänkte jag se en film. En Disney jul-film. Countdown to Christmas heter den. Tankafett.com har ju en julkalender där dom laddar upp en ny julfilm för varje dag som går. Well done! Mysigt med julkänsla. Endast 9 dagar kvar till jul. Myysiiiigt!


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0