Cute xmas.

Jag har uppdaterat dåligt nu under jul, I can tell. Men det är ju faktiskt jul. Och vi har haft folk springande omkring i lägenheten som bara fan eftersom vi har norrlandsbesök, som sagt. Med det menar jag faktiskt min moster, hennes manfriend och min kusin. Och jag känner hur norrländskan bara rinner ur mig nu.

Man blir som man umgås, därav låter även som man umgås. Well, min jul har varit mysig. Och i stora drag fick jag pengar, presentkort, smycken, ansiktsprodukter.. och av min cute boyfriend fick jag Diesel fuel for life unlimited-boxen. Jofan, jag vart glad över den! Tänkte att ni skulle få veta vad jag fått då jag själv varit så nyfiken. Så nu vet alla det. Att min pojkvän är bäst och skämmer bort mig, höhö.

Nu ska jag äta lite frulle, sedan hoppa in i duschen och iväg till stan. Idag ska shoppas! Alot, alot, alot, babies. Jag hoppas att Gina har en grym rea. Hoping, hi.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0