Bla bla, gott nytt år.

Håll med mig om att nyår är väldigt överskattat ändå? Faktiskt. Men ni får ett happy new year av mig ändå. Dock tycker jag fortfarande att milleniet var bästa. Mitt första inlägg idag. Och jag hade tänkt att sätta igång en film och lägga mig bredvid Linus som sover så mysigt. Han ser helt sjukt bekväm ut bland mina kuddar och stora fluffiga täcke. Och snarkar gör han också. Snart lär han väl gnissla tänder med. Som han vanligtvis gör i mitt öra. Fan så obehagligt. Poop.  ♥

Jag är för övrigt sugen på en cigg så här tidigt. Och nu känner jag att jag måste skärpa mig igen. Jag lyckades sluta i typ 3 veckor, sen började jag småröka, och nu har jag rökt upp 4 paket på lite mer än en vecka. Damn, pazie. Be good. Men det är så gott. Åh, dear god. Får ha choklad som ciggsubstitut kanske. Heh, mow.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Sole

Ja men, har du också börjat använda b-friendens kläder? Skitsnyggt att bära deras skjortor till ett par tighta jeans ;D

2008-12-31 @ 13:15:27
URL: http://soledads.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0