Klänningsfrossa.


Ännu mera H&M. Jag vet inte riktigt.. det känns som att kedjan börjar bli bättre. Det finns mer att hitta och mer jag gillar. Tack för att ni är bra budget. Den lila sidenklänningen, 298 pix. Och den petrolfärgade går lös för samma pris. Lovely!





ERA ÅSIKTER
Postat av: Soledad

Haha, jag ÄR freakin' fab och du ÄR bäst ;) Så, nu har vi sagt det, höhö.

Jag planerar att köpa de lila skorna du har på din sida, de är assnygga och billiga och klänningarna du har här gillar jag och har tittat på med ;) Vi börjar skaffa samma stil du och jag stumpan!

2008-11-18 @ 17:47:48
URL: http://soledads.blogg.se/
Postat av: Anonym

H&M börjar faktist bli ens favoritaffär nu. Dom har så mycke bra saker, men lite sämre kvalla då ;p

2008-11-20 @ 15:27:55

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0