Min framtid - apotekstant.

En kompis sa att hon var sjuk och frågade hur länge man var sjuk. Och jag gissade på typ en vecka eller så. Det är väl så oftast. I alla fall för mig. Och eftersom jag blir sjuk rätt så ofta med mitt låga immunförsvar så gav jag henne lite tips & råd på vad man kan göra för att bli frisk snabbare. Så härmed får ni ta del av mina tips & råd. Dom hjälper. I alla fall för mig. Så ni som är sjuka och inte "har tid" att vara sjuka, följ mina råd. Jag är sjukdoms-guden! Ta mig på orden.

* Använd nässpray - inte för mycket, du börjar blöda näsblod (det gjorde jag)
* Drick MASSVIS med vatten - även fast du kissar var 10e minut. Du kissar ut alla dom onda bakterierna som tagit över och renar kroppen. Feels good later, mami.
* Om du har ont i halsen - fixa en "halsont-kur" innehållande en skvätt whiskey i kokande tevatten med lite citron i. Det kan kännas som att du brinner upp ett tag med alkoholen, men det hjälper. Halstabletter är alldeles för överskattat, tro mig.
* Drick för bövelen MASSVIS med brusande C-vitamin blandat med Echinagard-droppar minst 3 gånger per dag! Örter är renande för kroppen, såsom vatten.
* Hosta? - Bisolvon löser upp slem och kurerar halsen från allt snor när du hostar som en gammal hund. Smakar dessutom Körsbär/Choklad. GOTT som fan, babies!


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0